Femeia care cauta omul Agadir Maroc

Zbor rapid Madrid-Casa, si de acolo cu masina si 3 mauri simpatici spre Agadir. Adica 8 ore de mers, pentru ca la vremea aia nu era terminata autostrada. Atunci, cand am trecut pe langa Marrakech, mi-am propus sa il vizitez in curand, dorinta implinita in iulie anul trecut, si despre care v-am povestit in alt review. Ce mi-a placut cel mai mult din drum a fost traversarea muntilor Atlas.

Munti rosiatici, cu case din lut de-o parte si de alta a drumului, unde am vazut o gramada de magari incarcati cu de toate si chiar si cu… pasageri. In timp ce incercam eu, discret, sa filmez ceva din peisaj cu telefonul mobil, in masina suna, pe un CD, … Coranul.

Prin muntii Atlas, cu coran-ul pe fundal… Poze de pe drum nu va pot pune, din pacate; decat doar pe cele facute la intoarcere, din avion Agadir-Casa. Am oprit sa mancam in jurul orei 16h, pe o terasa erau in jur de 20º afara.

Pentru ca… e ciudat, dar europenii ii considera pe ei mai… murdarei, ca sa zic asa, iar ei… ii considera la fel pe europeni.

Femeia care cauta omul Agadir Maroc

Nu vreau sa ranesc spirite, pur si simple vreau sa descriu realitatea traita de mine. In niciun moment nu mi-a fost teama ca ma voi imbolnavi. Oricum, stomacul meu ar rezista si la bombe, Femeia care cauta omul Agadir Maroc : S-apai, si la mamaia mea, cand eram mica, intingeam Femeia care cauta omul Agadir Maroc mamaliga in tigaie… Am ajuns seara, pe la 20h, la hotel Tildi, dupa ce colegii marocani imi povestisera ca Agadir-ul este un oras relativ nou, reconstruit prindupa un important cutremur, cu foarte mare trecere, insa, mai ales vara, cand se transforma intr-o statiune plina de turisti.

Orasul a fost, insa, fundat de catre portughezi, pe la Ne-am plimbat putin pe faleza, frumos luminata, si am vazut ca era plin de restaurante si terase moderne, si, desi decembrie, era destul de multa lume. Ce sa facem, asa se intampla cand o europeanca vrea sa-i tina piept unui comerciant arab de pur sange!!

Noi ne-am plimbat pe promenada aproape terminata, de 5 km lungime, de pe malul Intalnire 100 gratuit pentru barba? i? i femei. Plaja, pe care am putut s-o admir in voie a doua zi, era foarte mare, si o parte din strada paralela era in lucrari. A doua zi munca toata ziua. La pranz am mancat o pita asemanatoare cu cea pe care inca mi-o face mama cand merg acasa. Si un delicios tajin de pui cu prune uscate… tot la comun, ca de, eram de-a lor.

Nu la fel se uitau si la cei doi catalani care insistau sa nu mergem la un restaurant traditional, si au cerut spaghete pana la urma, sustinand sus si tare, fara niciun pic de retinere, ca mancarea marocana le strica stomacul!

Iar vineri mi-am luat ziua libera. Dupa micul dejun cu minunatele lipii dupa care sunt topita, m-am echipat cu tinuta de atac, adica de bananait, decenta, evident, si am luat un petit taxi un pic mai jos de hotel.

Pe urmele faraonilor din Egiptul Antic - excursii si vizite incluse

Omul, foarte amabil, m-a intrebat ce vreau sa cumpar. Si m-a plimbat domnul!!

• Pin Shares31 Sunt zile mai cenusii, dupa-amieze in care soarele rasare tarziu, vantul e puternic de-ti vantura urechile.
  • Omul in cautarea unui om in Paris
  • Pe urmele faraonilor din Egiptul Antic (Cluj Napoca) - excursii si vizite incluse
  • Agadir- o zi de plaja si poze – Hapi Riverwoman

M-a oprit intai la o cooperativa care facea creme, uleiuri, etc. Gata, zic, de-aici si-a luat omul comisionul. La care omul, din nou amabil, imi raspunde ca era ora rugaciunii si ca souk-ul din medina era mai mult gol.

Asa ca ma duce la souk-ul bereber, care, de fapt, era un magazín in toata regula, Femeia care cauta omul Agadir Maroc 5 etaje si totul frumos aranjat pe rafturi. Numai ce-am intrat, ca m-a si luat in primire un domn in varsta, fara dinti, imbracat in kaftan lung, care vorbea o spaniola foarte corecta. A agatat din mers un cos mare si m-a condus pe la toate etajele si rafturile cu marfuri colorate.

Mi-am dat seama imediat ca nu erau lucrurile ieftine din souk-ul din medina, si-l tot intrebam cat costa aia si aia.

Femeia care cauta omul Agadir Maroc

El imi zicea ca ne tocmim la sfarsit, iar eu radeam…, ca-mi inchipuiam ce-o sa ma astepte. Servicii de ceai, de tajinuri sau tajine :ornamente pentru servetele… In fine, cei care ati vizitat un targ musulman, stiti despre ce vorbesc. Dar iata ca vine si ora negocierii.

Pentru Femeia care cauta omul Agadir Maroc era un magazin, da, insa preturi afisate ioc, asa ca a inceput omul sa socoteasca cu calculatorul. Cred ca am mai stat vreo 40 de minute cu el, si, evident, ca am inceput sa dau jos din cosul pe care-l umplusesem pana la refuz : Eleu 50, eleu 50, eleu 50 si tot asa. Pana la urma ne-am inteles noi cumva, si, crezand, fiecare, ca a facut un bun negot, ne-am despartit. Voiam sa fiu singura, sa ma simt in largul meu, sa ma duc unde vreau… S-a resemnat omul.

Si in sfarsit am ajuns la souk-ul din medina. Voiam sa iau ceai marocan, pentru cineva care-mi ceruse sa-i aduc.

Baiatul imi spune ca n-are, Femeia care cauta omul Agadir Maroc imi face imediat rost. Si, in timp ce m-a lasat sa ma benoclez inauntru la ce avea el acolo, a si venit cu un prieten si cu Femeia care cauta omul Agadir Maroc verde chinezesc. Eu nu, ca vreau ceai marocan, ei imi explica ca, de fapt, este ceai verde, caruia i se adauga menta. La sfarsit fata imi cere Ii fac semne ca colegul mi-a zis ca era mai ieftin. Si-i vad ca incep sa se certe intre ei.

M-am simtit prost si, ca sa nu-mi stric starea de bine pe care o aveam, ii dau fetei cat imi ceruse si ma ridic sa-mi continui drumul. Baietii vor sa se tina dupa mine in continuare, eu le zic ca nu, ei se tot tin un pic, dar eu nu-i mai bagam in seama… Vanzatorii de la tarabe, in marea majoritate barbati, se uitau lung dupa mine, dar nu ca dupa un fotomodel ca nu sunt deloc :ci pur si simplu ca dupa o femeie europeana care calatoreste singura, usor amuzati de mandria cu care imi afisam henna, asteptand sa mi se usuce.

Asa ca atunci cand un baietas care nu avea mai mult de ani m-a invitat la un ceai marocan, acolo, ad-hoc, langa taraba lui, am acceptat fara ezitare, si abia in momentul ala ceilalti doi au plecat.

Am baut ceaiul repede, baiatul cerandu-mi, la schimb, sa-i trimit o vedere din orasul meu dupa spusele lui colectiona carti postalelucru pe care l-am facut cu mare drag la intoarcere. Am mancat singura, pe terasa unui restaurant de pe faleza, caci vremea era minunata.

Erau muuulte si voiau papa. Pestele extraordinar de bun, proaspat si excelent pregatit. Pentru digestie :m-am plimbat putin pe bulevardul Moulay Abdallah. In zona sunt cateva parcuri si gradini foarte frumoase, si am trecut pe langa moscheea Loubnane, una dintre cele mai importante din oras. De aici m-am intors la hotel, sa-mi las cumparaturile, m-am schimbat si am plecat la targul Femeia care cauta omul Agadir Maroc agricultura, unde marocanii mei au zambit cu gura pana la urechi cand m-au vazut cu henna pe brat.

Au permis bunurilor

Pacat ca nu m-a tinut cele trei saptamani pe care mi le garantase fatuca, caci mi-ar fi placut sa duc cu mine ceva mai mult amintirile din Agadir. Am cerut-o cu fructe de mare si mi-au pregatit-o cu porumbel, din greseala, ceea ce a provocat supararea unuia dintre insotitorii mei. Eu eram oarecum jenata de cum il certa pe chelner, in gura mare, si-i faceam semne disperate ca e ok, ca tot tipica e si-aia si ca nu-i bai. Am mancat-o cu placere e un fel de placinta cu carne tocataiar la plecare, chelnerul cu pricina mi-a daruit un buchetel de trandafiri, ca sa se scuze pentru greseala.

Dupa cina, am plecat spre Sofitel, unde m-am intalnit cu un grup de cunoscuti spanioli in discoteca. Evident, pentru ca alcoolul este foarte scump in tarile musulmane.

• E bine sa te trezesti, sa stii ca poti sa lenevesti si ca nu e nevoie sa prinzi nici un autobuz.
  • Intalnirea femeii de nunta marocana
  • Maroc – Pagina 3 – Aventurile lui Habarnam
  • + Vacante Maroc , Oferte & Sejururi - javustore.ro
  • Ce nu se poate uni în Maroc. Ce să luați cu dvs. în Maroc? Ce medicamente să ia în Maroc

Micul dejun bogat, iar cina pe care am luat-o intr-una din seri acolo, foarte Femeia care cauta omul Agadir Maroc de asemenea. Eram singura clienta in restaurant in seara aia, si am avut doi chelneri misunand pe langa mine ca sa nu-mi lipseasca nimic. Daca n-as fi pierdut atata timp cu cumparaturile mele, mi-ar fi placut sa ma plimb prin Medina Coco Polizzi medina din oras si poate sa urc si la Kasbah. Sper s-o pot face la anul, tot in decembrie, cand mai mult ca sigur voi reveni in acest oras!

Mai multe despre acest subiect